Предмет на обществената поръчка:
„Доставка на канцеларски материали, консумативи и рекламни материали за нуждите на ЦУ на СИДП ДП – гр. Шумен и неговите териториални поделения „ДЛС/ДГС, за срок от 36 месеца, считано от датата на сключване на договор за изпълнение, както следва:
ПОЗИЦИЯ № 1: „Доставка на канцеларски материали извън списъка по чл. 30 от Закона за интеграция на хората с увреждания за нуждите на СИДП ДП – гр. Шумен;
Текущи плащания по изпълнение на договор № 84/2015 г.:
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. декември 2015 г.
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. януари 2016 г.
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. февруари 2016 г.
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. март 2016 г.
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. април 2016 г.
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. май 2016 г.
Информация за извършено плащане по договор №84 от 23.10.2015 г. – м. юни 2016 г.